Minä ja herra fibro matkakumppanina fibromyalgia . onko tän nimistä kirjaa saatavana riksun kirjastosta..ja millon sen sais lainaan.. ?? jos ei o tät ni onks…

Kysytty

minä ja herra fibro matkakumppanina fibromyalgia .
onko tän nimistä kirjaa saatavana riksun kirjastosta..ja millon sen sais lainaan.. ?? jos ei o tät ni onks mitää muut mikä käsittelis helpolla tavalla fibromyalgiaa..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Riihimäen kirjastosta löytyy kyllä Pesonen, Eila: Minä ja herra fibro, kirja on tällä hetkellä lainassa, eräpäivä on 12.2, varauksia ei ole. Muita fibromyalagiaa käsitteleviä kirjoja ovat: Haavisto, Maija: CFS:n ja fibromyalagian hoito, 2010, (Riihimäeltä menossa varaajalle, Hyvinkään kirjastossa paikalla), Fysiatria, 2009 (Riihimäeltä lainassa, eräpv. 27.1., Hyvinkäällä paikalla), Isomeri, Risto: Fibromyalagia : tietoa potilaalle,1995, (paikalla Riihimäellä), Jones, Sue: Sumu hälvenee : henkilökohtainen näkökulma fibromyalagiaan, 2006, (Riihimäellä eräpv. 12.02).