Otsikko
Min kommentar gäller påminnelser från Helmet, se ex.: Sellon kirjasto 16-02-12 04:44ap Ärade kund Dina lån är…

Kysytty

Hej!
Min kommentar gäller påminnelser från Helmet, se ex.:
Sellon kirjasto 16-02-12 04:44ap
Ärade kund
Dina lån är försenade. ...
Sello aik ÅTER: 02-02-12

Varför skickas påminnelsen två veckor efter att lånet förfallit? Skicka hellre påminnelsen två dagar INNAN lånet förfaller, så hinner man returnera eller förnya lånet i tid.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hej!

Per mejl borde du få påminnelser om att lånen är på väg att förfalla just två dagar före förfallodagen. Får du inte? Har du fortfarande kolumbus-epostadressen? Ifall det inte fungerar är det bäst att besöka biblioteket och reda ut saken. Hoppas det löser sig!