Miltä levyltä löytyy Tuula Amberlan esittämä laulu, missä lauletaan jossain kohtaa: joo joo maaseutu kutsuu. Laulu on vanhempaa tuotantoa, aikoinaan soinut…

Kysytty

Hei,
miltä levyltä löytyy Tuula Amberlan esittämä laulu, missä lauletaan jossain kohtaa: joo joo maaseutu kutsuu. Laulu on vanhempaa tuotantoa, aikoinaan soinut paljon radiossa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappaleen nimi on "Onko se Lenin?" ja se löytyy Tuula Amberlan albumilta "Siniset kyyneleet", joka on julkaistu alunperin v. 1988. Albumista on julkaistu remasteroitu cd-uusintapainos v. 2012 ja levy löytyy Jyväskylän kaupunginkirjaston kokoelmista. Kertosäkeen sanat ovat tarkkaan ottaen: Jaa, jaa, maaseutu kutsuu.