Miltä äänitteeltä löytyy v. -62 euroviisuvoittaja Un premier amour? En muista esittäjää (nainen).

Kysytty

Miltä äänitteeltä löytyy v. -62 euroviisuvoittaja Un premier amour?
En muista esittäjää (nainen).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 1962 euroviisuvoittaja oli ranskalainen Isabelle Aubret, ja voittoisa kappale mainitsemasi Un premier amour. Isabelle Aubret'n cd-levyä ei enää löydy kirjaston kokoelmista, mutta kokoelma euroviisuvoittajista kyllä Congratulations : 50 years of the Eurovision song contest : all the winners + favourites : 1956-1980. CD-levy. CMC Entertainment, 2005.