Milon ilmestyy seuraava nummelan ponitalli sarjan kirja kadonneet hevoset kirjan jälkeen?

Kysytty

milon ilmestyy seuraava nummelan ponitalli sarjan kirja kadonneet hevoset kirjan jälkeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikipediassa on mainittu jo kaksi ensi vuonna (2008) ilmestyvää osaa Nummelan ponitalli-sarjaan: Susivaaran aarre ja Mustan korpin linna. Ilmestymisajankohtaa ei mainita.
Nummelan ponitallia kustantaa WSOY, joten voit tiedustella
heiltä mahdollista ilmestymisaikataulua, osoitteesta http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/feedback&chapter=60