Milloin uutuusluettelo uusitaan nettisivuillanne nyt uusin on lokakuu 2001? olisi kiva seurata esim. mitä uusia levyjä on tullut valikoimiinne

Kysytty

milloin uutuusluettelo uusitaan nettisivuillanne
nyt uusin on lokakuu 2001?
olisi kiva seurata esim. mitä uusia levyjä on tullut valikoimiinne

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viive johtuu kunnan tavoista hoitaa internetsivuja. Uutuusluettteloaineisto on toimitettu marras- joulukuulta internetsivujen ylläpitäjille. Valitettavasti kirjaston henkilökunnalla ei ole oikeuttaa päivittää itse internetsivuja.
terveisin
Carola Sundström