Otsikko
Milloin uutuuskirja "Viimeinen linja; Somppi Tero" on saatavilla kirjastosta? Ja milloin jonotuslistalle voisi päästä?

Kysytty

Milloin uutuuskirja "Viimeinen linja; Somppi Tero" on saatavilla kirjastosta? Ja milloin jonotuslistalle voisi päästä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja tulee myyntiin ensi vuoden tammikuun puolessa välissä. Yleensä uutuuskirjat tulevat melko nopeasti kirjastoon. Voit seurata tilannetta osoitteesta http://www.helmet.fi. Varauksen voi tehdä heti, kun ensimmäiset niteet näkyvät rekisterissä.