Milloin tatu ja patu kovaa menoa kiskoilla julkaistaan joensuun pääkirjastoon?

Kysytty

Milloin tatu ja patu kovaa menoa kiskoilla julkaistaan joensuun pääkirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Hei!

Uusin Tatu ja Patu on jo tilattu Vaara-kirjastoihin, myös Joensuun pääkirjastolle. Kustantaja on arvioinut ilmestymispäiväksi 15.6 ja se saapuu heti samalla viikolla myös meille. Suosittelen tekemään varauksen, Tatut ja Patut on ns. kuumaa kamaa.