Milloin Stephen Kingin Musta torni V: Callan sudet on lainattavissa kirjastosta??

Kysytty

Milloin Stephen Kingin Musta torni V: Callan sudet on lainattavissa kirjastosta??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kirjastoon on tilattu Kingin teosta Callan sudet yhteensä 15 kpl, joista 5 tulee pääkirjastoon. Varauksia on tällä hetkellä pääkirjastoon 4. On vaikea sanoa tarkkaa päivää, milloin kirja on kirjastossa ja lainattavissa. Tammen syksyn luettelossa mainitaan, että kirja ilmestyy lokakuussa 2005. Voitte seurata kirjan saatavuutta nettikirjastossa: http://nettikirjasto.lahti.fi/ esim valitsemalla sanahaku ja kirjoittamalla siihen Callan sudet.