Milloin Sauli Niinistön ensimmäinen vaimo Marja-Leena syntyi ja kuoli?

Kysytty

Milloin Sauli Niinistön ensimmäinen vaimo Marja-Leena syntyi ja kuoli?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Verkosta löytämieni tietojen perusteella Marja-Leena Niinistö, os. Alanko, syntyi Salossa 15.11.1950 ja kuoli liikenneonnettomuudessa Lohjan kunnan Paksalossa 28.1.1995. Nämä ovat todennäköisesti oikein, vaikka en ole pystynyt monesta lähteestä varmistamaan molempia. Ainakin kuolinpäivä on uutisjuttujen perusteella oikein.

Heikki Poroila