Otsikko
Milloin Pasilan kirjastossa alkaa seuraavan kerran poistokirjojen myynti? Kaksi vanhaa tietokirjaa, jotka pari vuotta sitten oli minulla lainassa, ovat…

Kysytty

Milloin Pasilan kirjastossa alkaa seuraavan kerran poistokirjojen myynti?
Kaksi vanhaa tietokirjaa, jotka pari vuotta sitten oli minulla lainassa, ovat kadonneet kirjaston järjestelmästä, ilmeisestikin poistettu. Ajattelin lainata ne joskus uudestaan, enää ei onnistukaan.
Haluaisin ostaa ne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraava poistokirjojen myyntipäivä on tulevana Lainan päivänä 8.2.2017. Tässä tapahtumailmoitus: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto/Tapah…

Valitettavasti poistomyynnistä ei voi etukäteen varata tai tiedustella teoksia. Poistojen kokonaismäärän ja moninaisten syiden vuoksi emme voi tietää, mistä syystä teos tulee milloinkin poistetuksi. Esimerkiksi todella epäkuntoiset teokset menevät suoraan kierrätykseen.