Milloin pääsiäinen on viimeksi ollut näin myöhään? Mistä voi netistä löytää eri vuosien ajankohdan esim. pääsiäiselle?

Kysytty

Milloin pääsiäinen on viimeksi ollut näin myöhään? Mistä voi netistä löytää eri vuosien ajankohdan esim. pääsiäiselle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääsiäinen on ollut huhtikuun lopussa viimeksi vuonna 2011, jolloin pitkäperjantai oli 22.4.2011. Vuonna 2000 pitkäperjantai oli 21.4. Helsingin yliopiston almanakka-arkistosta löytyvät kaikki 1900-luvun kalenterit. Kohdasta Kalentereita eri vuosille löytyvät 2000-luvun kalenterit. http://almanakka.helsinki.fi/