Milloin on teille tulossa Birgitta Sirny-Kampusch Epätoivon vuodet ? Onko se jo tullut päällystettäväksi ja milloin sitä voi alkaa varaamaan ?

Kysytty

Milloin on teille tulossa Birgitta Sirny-Kampusch Epätoivon vuodet ? Onko se jo tullut päällystettäväksi ja milloin sitä voi alkaa varaamaan ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lehtiuutisissa on kerrottu Birgitta Sirny-Kampuschin Epätoivon vuodet -teoksen ilmestyvän 7.8.2007. Näyttäisi siltä, että tämä kirja on ilmestynyt saksaksi elokuussa 2007 nimellä Verzweifelte Jahre: mein Leben ohne Natascha (ISBN 9783800072958). Minkäänkielisestä käännöksestä ei ole vielä tietoa, ei ainakaan suomeksi tai englanniksi. Saksaksi ei taideta hankkia, ainakaan Vantaalle. Valitettavasti emme vielä pysty tämän tarkemmin kertomaan asiasta.