Otsikko
Milloin Kuusamossa tehtiin kaava päätös K-Super Marketin laajennuksesta? Mistä löytyisi tieto tähän kysymykseen?

Kysytty

Milloin Kuusamossa tehtiin kaava päätös K-Super Marketin laajennuksesta? Mistä löytyisi tieto tähän kysymykseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoteen 1993 pienteollisuusalue. Vuonna 1993 kaavamuutos liikerakennusten korttelialueeksi jolle saa tehdä huoltoaseman. Vuonna 2006 kaavamuutos liikerakennusten korttelialueeksi jolle saa tehdä vähittäiskaupan suuryksikön (nykyinen Citymarket). Vuonna 1999 oli jo tehty liikerakennuksen laajennus alueella jo silloin sijainneeseen K-kauppaan.
- Tieto löytyi Kuusamon kaupungin maankäyttöosastolta. Sieltä voi saada myös maksullisia kaavaotteita.