Milloin kirjastoauto on Kruununhaassa Liisankadulla? Eikö lapsillekin ollut oma auto? Milloin on kesätauko? Ja miten kuuluu kirjoittaa oikein sana ratsu,jolla…

Kysytty

Milloin kirjastoauto on Kruununhaassa Liisankadulla?
Eikö lapsillekin ollut oma auto?
Milloin on kesätauko?
Ja miten kuuluu kirjoittaa oikein sana ratsu,jolla ei ole ratsastajatarta..
Eli onko ratsastajatarton,ratsastajattaretta oleva ratsu jne..?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoauto SKIDI pysähtyy tällä hetkellä Liisankadulla tiistaisin klo 17.10-17.50.  Nykyään sekä SKIDI että Helsingin toinen kirjastoauto STARA ovat lastenaineistoon painottuneita. Kesätauko kestää juhannuksesta heinäkuun loppuun.

Ratsastajatarton ratsu on tosiaan ratsastajattaretta.

Lähteet:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kirjastoauto_Helsinki/Aikataulut

2 ääntä

Kommentit

ratsastajattareton ratsu