Milloin ja miltä kanavilta tuli Suomessa Scooby-Doota 1970-luvulla, 1980-luvulla ja 1990-luvun alussa?

Kysytty

Milloin ja miltä kanavilta tuli Suomessa Scooby-Doota 1970-luvulla, 1980-luvulla ja 1990-luvun alussa?

Vastaus

Vastattu

TV-kanava Nelonen on esittänyt sarjaa ainakin vuonna 1998. Tähän löytyy viittauksia vanhoista ohjelmatiedoista.

1 ääntä

Kommentit

HS-aikakone löytää lukuisia osumia kaapeli-tv-kanavien (Cartoon ym.) ohjelmatiedoista etenkin vuodelta 1997.