Otsikko
Milloin "inuyasha 36" tulee...ja milloin "keisarin uudet kuviot 2" elokuva tulee kirjastoon...olen odottanut jo kauan..:D

Kysytty

milloin "inuyasha 36" tulee...ja milloin "keisarin uudet kuviot 2" elokuva tulee kirjastoon...olen odottanut jo kauan..:D

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Inuyasha 36 on tilattu Vantaalle 27.10.2008, joten se on tulossa lähiaikoina. Kannattaa seurata uutuusluetteloa. DVD "Keisarin uudet kuviot 2" ei ole enää saatavissa kirjasto-oikeuksilla, joten valitettavasti emme pysty tekemään siitä täydennystilausta.