Milloin Helmet-kortilla pääsee Kirjastokinoon? Pääkaupunkiseudun kunnat rahoittavat muita kuntia verotulojen tasauksen kautta, joten tällaisten palvelujen…

Kysytty

Milloin Helmet-kortilla pääsee Kirjastokinoon? Pääkaupunkiseudun kunnat rahoittavat muita kuntia verotulojen tasauksen kautta, joten tällaisten palvelujen pitäisi olla yhdenvertaisia kaikissa kunnissa.

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastot eivät tilaa toistaiseksi Kirjastokino-palvelua, sillä sen sisältö ei vastaa laadultaan asiakkaidemme toiveita. Helmet-kirjastot arvioivat myös muita VoD-palveluita, ja näin ollen palvelut saattavat laajentua kattamaan myös Vod-palvelun myöhemmin.

2 ääntä

Kommentit

Jos kaipaa Kirjastokinoa, kannattaa hankkia sellainen kortti jolla sinne pääsee! Moni maakuntien asukas on hankkinut Helmet-kortin päästäkseen laajan e-kirjavalikoiman käyttäjäksi (ja jotkut sittemmin voidakseen asioida Oodissa). Vastavuoroisti helmetläiset voisivat tehdä maakuntamatkan Kirjastokino-paikkakunnalle saadakseen oman kinokelpoisen kortin.