Otsikko
Milloin hankitte Christoffer Carlssonin juuri suomennetun teoksen Tammi/" Tapaus Vincent Franke". Haluaisin varata sen mahdollisimman pian.

Kysytty

Milloin hankitte Christoffer Carlssonin juuri suomennetun teoksen Tammi/" Tapaus Vincent Franke". Haluaisin varata sen mahdollisimman pian.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet kirjastoihin on kyseistä kirjaa tilattu 53 kpl. Heti kun olemme saaneet kirjat luetteloitua ja laitettua lainauskuntoon voit tehdä varauksen. Tarkempaa aikataulua en pysty antamaan. Nyt ei auta kuin tarkkailla tilannetta Helmet verkkopalvelussa.