Milloin Elliot Walker syntyi ? myös muut elämänkerralliset tiedot tervetulleita kirjoitti mm. ''cat tales in verse'' kirjan.

Kysytty

Milloin Elliot Walker syntyi ? myös muut elämänkerralliset tiedot tervetulleita kirjoitti mm. ''cat tales in verse'' kirjan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja Cat tales in verse julkaistiin vuonna 1900 (Abbey Press, New York). Löysin myös tiedon, jonka mukaan kirjan kirjoittaja Elliot Walker olisi syntynyt vuonna 1855. Näyttää kuitenkin siltä, että missään normaaleissa nettilähteissä ei hänestä ole mitään tarkempia tietoja. Todennäköisesti hän on Yhdysvalloissakin jäänyt hyvin vähälle huomiolle ja vaadittaisiin ehkä ns. arkistotyötä, jotta hänen elämänvaiheistaan saataisiin lisää tietoja. Toivotaan, että joku tämän vastauksen lukija tietää enemmän ja jakaa tietonsa.

Heikki Poroila