Millainen tausta on nimellä Lilianna?

Kysytty

Millainen tausta on nimellä Lilianna?

Vastaus

Vastattu

Hei,
Lilianna on versio nimestä Liliana, joka tulee latinan sanasta "lilium" tai "lilion" jotka momennat tarkoittavat liljaa. Nimi yleisesti ottaen tarkoittaa "puhdasta", "viatonta" tai "huoletonta".
Nimeä käytetään Pohjois-Amerikassa ja suuressa osassa Eurooppaa ja se on suosittu erityisesti, Italiassa, Espanjassa, Portugalissa, Romaniassa ja Puolassa.

4 ääntä

Kommentit

Kiitos! Tätä tarvitaan kouluhommissa.