Millä perusteilla tekijänä voin saada (CD-ROM) kirjani pois maakuntakirjaston lainaamosta? En halua, että kirjaani kopioidaan kielloistani huolimatta.

Kysytty

Millä perusteilla tekijänä voin saada (CD-ROM) kirjani pois maakuntakirjaston lainaamosta? En halua, että kirjaani kopioidaan kielloistani huolimatta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuten aiemmin ilmoitimme, olemme pyynnöstänne poistaneet aineistonne lainaus- ja esityskäytöstä. Niitä ei voi jatkossakaan käyttää, lainata tai katsoa kirjastossamme. Aikanaan teokset poistetaan kokoelmasta ja hävitetään, tekijänoikeussyistä emme myy CD-ROM-aineistoja kirjaston poistomyynnissä.