Otsikko
Millä laitteella voi kuunnella Ylen Areenasta radio-ohjelmia podcastina? Kuuntelin älypuhelimella lataamalla Areenan sovelluksen, mutta en ollut tyytyväinen,…

Kysytty

Millä laitteella voi kuunnella Ylen Areenasta radio-ohjelmia podcastina? Kuuntelin älypuhelimella lataamalla Areenan sovelluksen, mutta en ollut tyytyväinen, pätki ja loppui kokonaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen Ohjelmapalautteen kautta saa neuvontaa ja vastauksia myös teknisiin kysymyksiin. Voit ottaa yhteyttä joko nettilomakkeen kautta (https://palaute.yle.fi/ - siellä painike "Tarvtsen teknistä apua"), puhelimitse (tekninen neuvonta numerossa 09-1480 5498 arkisin klo 9–15) tai sähköpostitse (palaute.tekniikka@yle.fi).