Miksi romaanin "Kullanhuuhtojan kesän" saaminen Keskikirjastoihin lainattavaksi kestää noin kauan?

Kysytty

Miksi romaanin "Kullanhuuhtojan kesän" saaminen Keskikirjastoihin lainattavaksi kestää noin kauan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tilattu kolmeen Keski-kirjastoon. Kirjat saapuvat kirjastoihin kirjavälittäjien toimitusaikataulujen mukaan. Jyväskylä sai kirjan välittäjän kautta kirjastoon muutama päivä sitten ja kirja on nyt luetteloitu, tarroitettu ja menossa muovituksen kautta lainattavaksi. Kirja on saapunut myös Äänekosken kirjastoon.