Otsikko
Miksi Oulun kaupunginkirjasto ei säilytä Elonkehä-lehden numeroita? Lehdestä on saatavissa vain kuluvan vuoden numerot ja nekään eivät ole lainattavissa…

Kysytty

Miksi Oulun kaupunginkirjasto ei säilytä Elonkehä-lehden numeroita? Lehdestä on saatavissa vain kuluvan vuoden numerot ja nekään eivät ole lainattavissa. Myöskään Oulun yliopiston kirjastosta lehteä ei saa lainaan, vaan se annetaan pelkästään lukusalissa luettavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos lehden säilytysaika on kuluva vuosi, lehtiä ei laiteta lainattavaksi.

Ilmoitin lehtiasioista päättäville, että Elonkehä -lehdille toivotaan pitempää säilytysaikaa.