Otsikko
Miksi Malmin kirjaston tietokoneita ei voi varata? Vai onko joka ikinen kone varattu aamusta iltaan?

Kysytty

Miksi Malmin kirjaston tietokoneita ei voi varata? Vai onko joka ikinen kone varattu aamusta iltaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Malmin kirjaston asiakastietokoneet päivitettiin Helsingin kaupunginkirjaston uuteen järjestelmään 8.2.2023. Uudessa järjestelmässä koneille ei enää kirjauduta kirjastokortin numerolla eikä niitä voi varata entisen järjestelmän avulla.

Malmin kirjaston ja muiden uuteen järjestelmään siirtyneiden kirjastojen varattavat tietokoneet löytyvät nykyään Varaamosta. Sen kautta voi asiakas varata itse koneen käyttöönsä. Malmin kirjaston koneet löytyvät osoitteesta varaamo.hel.fi haulla "malmin kirjasto".