Otsikko
Miksi kirjastoissa ei ole palautettu mahdollisuutta printtaukseen Vantaalla, vaikka koronatilanne on jo lieventynyt?

Kysytty

Hei!
Miksi kirjastoissa ei ole palautettu mahdollisuutta printtaukseen Vantaalla, vaikka koronatilanne on jo lieventynyt?

Vastaus

Vastattu

Tulostus on ollut pois käytöstä Vantaan kirjastojen asiakastulostusprosessista löytyneen tietosuojavaaran ja koronarajoitusten takia. Kirjasto etsii kaupungin tietohallinnon kanssa uutta ratkaisua tulostukseen, ja tulostusmahdollisuus on tulossa asiakkaiden käyttöön mahdollisimman pian.