Miksi kirjasto Leijassa on kaikki muut a Series of Unfortunate Events- kirjasarjan osat paitsi 12, Penultimate Peril, eli juuri se jota minä tarvitsisin?

Kysytty

Miksi kirjasto Leijassa on kaikki muut a Series of Unfortunate Events- kirjasarjan osat paitsi 12, Penultimate Peril, eli juuri se jota minä tarvitsisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Series of unfortunate events-sarja hankittiin Ylöjärven kirjastoon aikoinaan yhtenä kokonaisuutena, eikä 12. osaa ilmeisesti silloin ollut vielä saatavana. Tämä 12. osakin on nyt tilattu kirjastoon ja sen pitäisi olla noin kahden viikon sisällä lainattavissa.

Terveisin
Jussi Lehtinen
Ylöjärven kaupunginkirjasto