Otsikko
Miksi en voi varata kirjaa kirjastosta netin kautta? Minun käskettiin ottaa yhteyttä henkilökuntaan.

Kysytty

Miksi en voi varata kirjaa kirjastosta netin kautta? Minun käskettiin ottaa yhteyttä henkilökuntaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen sähköinen varaaminen toimii yleensä hyvin. Mitään yhtä syytä epäonnistumiseen ei voi suoralta kädeltä sanoa, joten käytännöllisintä on selvittää asia kirjastokäynnin yhteydessä.