Miksi ei löydy kirjastosta eminem looseyour self ja shakira missä on kappale kuin tango

Kysytty

miksi ei löydy kirjastosta eminem looseyour self ja shakira missä on kappale kuin tango

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eminemin Lose yourself (huomaa kirjoitusmuoto!) on levyllä Music from and inspired by the motion picture 8 mile. Shakiran levyillä on kaksikin tangoa. Objection löytyy levyltä Laundry service ja Te aviso, te anuncio tango on levyllä Grandes exitos. Kirjaston aineistoluettelosta joka on osoitteessa voit joko tehdä varauksen tai tarkistaa missä levyt ovat hyllyssä.