Miksi Animorphs numero 11 ei löydy suomennettuna Helmet hau'ista huolimatta? Näin Suomalaisessa kirjakaupassa kirjan nro: 11 ja 12 suomennettuna. Eikö sitä…

Kysytty

Miksi Animorphs numero 11 ei löydy suomennettuna Helmet hau'ista huolimatta? Näin Suomalaisessa kirjakaupassa kirjan nro: 11 ja 12 suomennettuna. Eikö sitä ole vielä lisätty hakutuloksiin, vai eikö sitä ole vielä saatavilla kirjastoissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjoja on joskus vaikea löytää Helmet-
haussa. Yritäpä sanahakua: klikkaa Sanahaku ja
kirjoita Animorphs 11, valitse Aineistoksi kirjat
ja Kieleksi suomi ja napauta Hae, niin huomaat, että
Animorphs 11 löytyy suomeksi nimellä Unohdetut ja
sitä on monessa kirjastossa hyllyssä. Samalla tavalla
saat esiin Animorphs 12-kirjan eli Reaktion.
Jännittäviä lukuhetkiä!