Miksette uusi lainaani kirja Istanbul Orhan Pabuk.Yksi kerta lisälainaa vielä.Kiitoksia teille!

Kysytty

Miksette uusi lainaani kirja Istanbul Orhan Pabuk.Yksi kerta lisälainaa vielä.Kiitoksia teille!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokone ilmoittaa tästä Orhan Pamukin kirjasta olevan uusimisia liikaa.Sinun on muodollisesti palautettava kirja lähimpään kirjastopisteeseemme, minkä jälkeen voit kyllä lainata sen uudestaan, sillä siitä ei ole tällä hetkellä muiden kirjastonkäyttäjien varauksia.