Otsikko
Miksen voi varata tätä koriin laitettavaa nuottia ?: Präludium und Allegro im stile von Caetano Pugnani für Violine und piano / Fritz Kreisler Nuotti c1938…

Kysytty

Miksen voi varata tätä koriin laitettavaa nuottia ?:
Präludium und Allegro im stile von Caetano Pugnani für Violine und piano / Fritz Kreisler Nuotti c1938

Nuotissa on vain koriin laitto painike ja kun menen Omaan Koriini, niin varaus ei toimi.

Vastaus

Vastattu

Nuotista on rekisterissä vain tiedot, mutta sitä ei ole Helmet-kirjastossa ainuttakaan kappaletta.

Voit laittaa sen koriin, eli muistiin, mutta et voi varata, koska kappaletta ei ole.