Otsikko
Miksei Sleepy Hollow dvd sarjoja (es. kausi 1) voi varata vaikka ne näyttää teiltä löytyvän?

Kysytty

Miksei Sleepy Hollow dvd sarjoja (es. kausi 1) voi varata vaikka ne näyttää teiltä löytyvän?

Vastaus

Vastattu

Tietueessa oli jotain häikkää mutta kyseisistä DVD-levyistä on tehty täydennyspyyntö. Tulevat varattaviksi ja lainattaviksi piakkoin.