Mikäköhän suomalainen laulu mahtoi kertoa viidakosta siellä asuvista alkuasukkaista ja lähetyssaarnaajista jotka saivat alkuasukkaat laulamaan jotain…

Kysytty

Mikäköhän suomalainen laulu mahtoi kertoa viidakosta siellä asuvista alkuasukkaista ja lähetyssaarnaajista jotka saivat alkuasukkaat laulamaan jotain hengellistä via dolo rosaa?

Vastaus

Vastattu

Olen kuunnellut Youtubesta viidakkolauluja sekä Fono.fi:n hakutuloksia viidakkolauluista, mutta en löydä tällaista. Lähetysaatteen symboli, Musta Saara -laulukin on sisällöltään varsin erilainen. Tunnistaisiko joku lukijoistamme kappaleen?

0 ääntä

Kommentit

ei ole se vielä niin vaha kuin miltä näyttää, voihan sen tervata...

laulun kertosäe oli; eihän se vielä ole niin vanha,kuin miltä näyttää, voihan sen tervata....