Mikähän on elokuvan nimi jossa joukko nuoria lähtee merelle ja päättävät jäädä hyppimään veneestä mereen? Pian kaikki ovat meressä eivätkä pääse takaisin…

Kysytty

Mikähän on elokuvan nimi jossa joukko nuoria lähtee merelle ja päättävät jäädä hyppimään veneestä mereen? Pian kaikki ovat meressä eivätkä pääse takaisin laivaan. Jännityselokuva.

Vastaus

Vastattu

Tuntomerkkien perusteella kyseessä voisi olla Hans Hornin vuonna 2006 ohjaama elokuva Open Water 2: Adrift.

Juonikuvauksen mukaan joukko nuoria aikuisia purjehtii avomerelle, jossa he hyppäävät alukselta uimaan. Kaikkien ollessa vedessä he kuitenkin havaitsevat, etteivät muistaneet laskea tikkaita ylösnousua varten, jonka jälkeen alkaa kamppailu selviämisestä.

Lisätietoja elokuvasta myös esimerkiksi englanninkieliseltä Wikipedia-sivulta.