Mikähän laulu mahtaa olla kyseessä, kun isoenoni on kirjoittanut syntymäpäivälauluja sisaruksilleen (sisarusparvi on syntynyt noin 1900 ja 1930 vuosien välissä…

Kysytty

Mikähän laulu mahtaa olla kyseessä, kun isoenoni on kirjoittanut syntymäpäivälauluja sisaruksilleen (sisarusparvi on syntynyt noin 1900 ja 1930 vuosien välissä) ja sanat on sovitettu säveleen "Duudillallei"? Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Bossen ja Robertin 26.1.1966 levyttämä kappale "Duudillandei". Laulu löytyy levyltä "20 suosikkia : Nellyn palmikko" ja nuotit ja sanat kirjasta "Suuri toivelaulukirja 18".

4 ääntä

Kommentit

Etsin engl.kiel.Duudillan
deitä, vaikuttaisi kansain
väliseltä trad. melodialta