Otsikko
Mikähän lasten/ nuorten elokuva mahtaa olla kyseessä. Muistan tässä leffassa olleen n.10-12v poika päähenkilönä. Elokuva oli ehkä ruotsalainen tai jostain…

Kysytty

Moi!
Mikähän lasten/ nuorten elokuva mahtaa olla kyseessä. Muistan tässä leffassa olleen n.10-12v poika päähenkilönä. Elokuva oli ehkä ruotsalainen tai jostain toisesta pohjoismaasta.

Poika pelasi jalkapalloa ja muistaakseni elokuvassa käytiin jossain luokkaretkellä tai leirillä. Elokuva oli sellainen lämminhenkinen komedia, jossa seurattiin tämän pojan ja hänen kavereiden elämää. Saattoi olla jokin sellainen juoni, että poika tai joku muu lapsi muutti uutena kaupunkiin.

Mielestäni tämä tuli joskus tv:stä ja oli ehkä 2000-luvun alun elokuvia tai myöhempiä. En tarkalleen muista milloin tämän katsoin, mutta saattoi olla vuosien 2008-2012 välillä.

Vastaus

Vastattu

Aivan kuvailuasi vastaavaa elokuvaa ei löytynyt, mutta se voisi olla Martin Hagjerin Isä ja valmentaja! (2005), joku Ella Lemhagenin Tsatsiki-elokuvista (Tsatsiki, mutsi ja poliisi, Tsatsiki, isä ja oliivisota tai Tsatsiki, ikuisesti ystäviä) tai joku Eva ja Adam -elokuvista.