Otsikko
Mikä voisi olla suomeksi seuraava Euroopan neuvoston elin: "Committee on the Honouring of Obligations and Commitments by Member States of the Council of Europe…

Kysytty

Mikä voisi olla suomeksi seuraava Euroopan neuvoston elin: "Committee on the Honouring of Obligations and Commitments by Member States of the Council of Europe"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Euroopan neuvoston viralliset kielet ovat englanti ja ranska, joten elimien viralliset nimet ovat ainoastaan näillä kielillä. Euroopan neuvoston Suomen valtuuskunnan vuosittain ilmestyvässä kertomuksessa elimestä käytetään nimitystä: Jäsenmaiden jäsenyysvelvoitteiden valvontakomitea.