Mikä viranomainen valvoo Helsingin alueella tapahtuvaa pimeän työvoiman käyttöä?

Kysytty

Mikä viranomainen valvoo Helsingin alueella tapahtuvaa pimeän työvoiman käyttöä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Työnantajien verosuoritusten valvonta on yritysverotoimiston ja veroviraston maksunvalvontayksikön vastuulla.

Uudenmaan verovirasto
Maksunvalvontayksikkö / Yritysverotoimisto

Käyntiosoite:
Opastinsilta 12 S (kävelytaso)
00520 Helsinki
avoinna ma-pe 8-16.15

Postiosoite:
PL 30
00052 Vero

Puhelinvaihde (09) 7311 20

Faksi (09) 7311 4391

http://www.vero.fi/default.asp?article=4074&domain=VERO_UUSIMAA&path=44… .