Otsikko
Mikä ulkomainen elokuva tai tv-sarja?

Kysytty

Mikä ulkomainen elokuva tai tv-sarja?

Lisätietoja:
Muistan nähneeni tv:stä 90-luvun loppupuolella tai 2000-luvun alussa. Kuvasi tiettävästi jotakin vanhempaa. Muistan tämän kohdan: "Mies riitelee paljon vaimonsa kanssa. Nainen kuolee ja mies hautaa hänet pihalleen. Talo, jossa mies asuu, aika vanha ja puinen. Jonkin ajan päästä mies kaivaa vaimonsa haudastaan ja toteaa, että hän näyttää yhä yhtä hyvältä kuin ennen kuolemaansa ja ikävöivänsä häntä. Joku sanoo miehelle (mahdollisesti miehen poika), että hän on sairas kaivaessaan vaimonsa ylös." Mahdollinen muistikuva myös, että miehellä on myöhemmin suhde uuteen naiseen mikä ei onnistu, sillä mies on yhä kiinni vaimossaan ja huutaa tälle naiselle ja tuo nainen pelästyy tästä.

Vastaus

Vastattu

Näillä sinänsä hyvillä tuntomerkeillä emme löytäneet täysin varmaa tunnistusta.

Yksi vaihtoehto voisi olla Roger Cormanin vuonna 1964 ohjaama "Mies vahakabinetissa" (alkup. "The Tomb of Ligeia").

Elokuvassa on kuvatun kaltaisia elementtejä, joskaan ei tyhjentävästi.

Elokuva on näytetty MTV3-kanavalla 25.6.1994.

Lisätietoja elokuvasta myös muun muassa IMDB-sivustolta.

On myös mahdollista, että kyseessä voisi olla esimerkiksi jonkin tv-sarjan yksittäinen jakso.

Kenties joku lukijamme saattaisi tunnistaa elokuvan tai sarjan tarkemmin?