Mikä ötökkä kyseessä?

Kysytty

Mikä ötökkä kyseessä?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lähettämäsi kuva on valitettavasti niin epätarkka, että en uskalla lähteä sen perusteella arvailemaan lajia. Vinkkaan sinulle paria kirjaa, joita selaamalla voisit ehkä löytää vastauksen, jos muistat kuvaa tarkemmin miltä se näytti.

Rohmut ja riesat : tuhohyönteisten tunnistusopas
Olsen: Pikkuötökät talossa ja puutarhassa
Luoto: Oman pihan ötökät
Sandhall: Ötökät : tunnistusopas, 445 lajia

Kirjojen saatavuuden voit tarkistaa Eepos-verkkokirjastosta

Netistä apua tunnistukseen löytyy täältä: https://www.otokkatieto.fi/