Otsikko
Mikä onkaan kirjan nimi ja kirjailija, jossa koira on kertojana ja kertoo elämästään. Kyseessä on kai labradorinnoiutaja.

Kysytty

Mikä onkaan kirjan nimi ja kirjailija, jossa koira on kertojana ja kertoo elämästään. Kyseessä on kai labradorinnoiutaja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisiko kyseessä kirja Marley ja minä, kirjoittajana John Grogan (WSOY 2007?
Kirjasta on tehty myös samanniminen elokuva vuonna 2008.

Yllämainitussa kirjassa ei kertojana olekaan koira. Koira kertojana on Eppu Nuotion kirjoittamassa sarjassa,jossa päähenkilönä on koira nimeltä Kingi, samoin Christine Nöstlingerin kirjassa Onko koira kotona (WSOY 1988).

1 ääntä

Kommentit

Jag har ofta hört sägas att Finlands bibliotekssystem är bäst i världen, men jag har inte hittat några utredningar eller undersökningar om saken? Finns det något organ som studerar bibliotekssystem i världen och rangerar dem?

Voisiko kyseessä olla Merja Jalon Jesse-kirjat?

Koira (mr. Bones) on kertojana Paul Austerin romaanissa Timbuktu