Mikä on tämän Paavo Haavikon runon nimi vai onko runolla nimeä: Olet elänyt hirveän hyvän elämän niin olet elänyt sen Et tahtoisi lähteä vielä Et tahtoisi…

Kysytty

Mikä on tämän Paavo Haavikon runon nimi vai onko runolla nimeä:
Olet elänyt hirveän hyvän elämän
niin olet elänyt sen
Et tahtoisi lähteä vielä
Et tahtoisi lähteä koskaan
Olet elänyt hirveän, hyvän elämän
niin, olen elänyt sen
En tahtoisi lähteä, vielä
En tahtoisi lähteä, koskaan

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy teoksesta Viisi sarjaa nopeasti virtaavasta elämästä (Arthouse, 1987). Runolla ei ole nimeä, se on teoksen viidennen sarjan kahdeksas säkeistö.