Otsikko
Mikä on tähän mennessä uusin Nummelan ponitalli kirja siis 2023 alaspäin

Kysytty

Mikä on tähän mennessä uusin Nummelan ponitalli kirja siis 2023 alaspäin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nummelan ponitalli -sarja on Merja Jalon kirjoittama nuortenkirjasarja. Sarjan ensimmäinen osa, Yllätysori, ilmestyi vuonna 1977. Sarjaan ilmestyy edelleen jatko-osia.

Vuoden 2023 keväällä julkaistiin sarjan 96. kirja Hopearannan aave.  Sitä edelsi syksyllä 2022 julkaistu Kätketty medaljonki ja keväällä 2022 julkaistu Vaarojen kesä. Kuluvan vuoden 2023 syksyllä ilmestyvä sarjan 97. kirja on nimeltään Ryöstäjien jäljillä. Nummelan ponitalli -sarjaa julkaisee nykyään kustantantamo Kvaliti https://www.kvaliti.com/

.