Mikä on "paras" tapa varmistaa onko kauan "kadoksissa" ollut sukulainen, työkavesi tai muu läheinen ystävä jo edesmennyt? Asia koskisi lähinna…

Kysytty

Mikä on "paras" tapa varmistaa onko kauan "kadoksissa" ollut sukulainen, työkavesi tai muu läheinen ystävä jo edesmennyt? Asia koskisi lähinna pääkaupunkiseeutua.
Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkien tiedot ovat Väestörekisterikeskuksessa, mutta keskus luovuttaa tietoja tietyin perustein. Ne on lueteltu täällä http://vrk.fi/documents/2252790/2783758/VTJ_REKISTERISELOSTE_FI_1-9-14/f6afd077-3ba1-4ca4-a7d3-c93c487cbda8 .

Suosittelen ottamaan yhteyttä Väestörekisterikeskukseen. Tältä sivulta pitäisi päästä osoitepalvelun sivulle (siellä on puhelinnumero, ikävä kyllä se ei nyt aukea, joten en pääse tarkastamaan) ja sivun alareunassa on sähköpostiosoite ja puhelinnumero.