Mikä on nykyisin valtakunnallisen kirjahaun hakupalvelu? Ennen oli Linda ja Melinda ja Arto. Ennen Linda oli yliopistokirjastojen hakualusta. Nyt Melinda on…

Kysytty

Mikä on nykyisin valtakunnallisen kirjahaun hakupalvelu? Ennen oli Linda ja Melinda ja Arto. Ennen Linda oli yliopistokirjastojen hakualusta. Nyt Melinda on näköjään yliopistokirjastojen tietokanta - ainakin vaikuttu siltä. Mutta mikä on yleisten kirjastojen hakupalvelu - että voi hakea kerralla kaikista maan kirjastoista - ainakin maakuntakirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkien yleisten kirjastojen aineistoa voi hakea Frank-monihaulla. Sitä pääsee kätevästi käyttämään kirjastot.fi -osoitteen kautta.