Otsikko
Mikä on liitteen kuvan kirjahyllyssä oleva tumma, kovakantinen kirjasarja, jossa on kullanvärisiä raitoja ja vuosiluvut? Kirja löytyy lakimiesten kirjahyllystä…

Kysytty

Mikä on liitteen kuvan kirjahyllyssä oleva tumma, kovakantinen kirjasarja, jossa on kullanvärisiä raitoja ja vuosiluvut? Kirja löytyy lakimiesten kirjahyllystä eli se on jokin oikeustieteeseen liittyvä "vuosikirja". Voisi ehkä olla esim. vanha versio korkeimman oikeuden ratkaisuista tai jonkin oikeustieteellisen lehden vuosikerta tai jotakin vastaavaa.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Koska kuvan kirjojen vuosiluvuista tai nimekkeistä ei saa selvää, on sen perusteella harmi kyllä hyvin vaikea sanoa mikä julkaisu voisi olla kyseessä. Epäilisin kuitenkin, että kyseessä on jonkin juridisen julkaisun yksiin kansiin koottu vuosikerta, sillä ainakin Lakimies ja JFT -lehtien vuosikertoja on koottu aivan samannäköisten kansien väliin.