Mikä on kappaleen nimi, vain sinulle elokuvassa,jossa tapio rautavaara soittaa sen pianolla ?

Kysytty

mikä on kappaleen nimi, vain sinulle elokuvassa,jossa tapio rautavaara soittaa sen pianolla ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elonet-tietokannan mukaan Rautavaara soittaa elokuvassa kahta eri sävelmää. Ensimmäinen on Nils-Eric Fougstedtin elokuvaa varten säveltämä teemamusiikki, joka kuullaan elokuvassa useaan kertaan. Toinen on Fougstedtin sovitus kansansävelmästä Tuonne taakse metsämaan.

http://www.elonet.fi/fi/elokuva/121432