Otsikko
Mikä on ikäraja kirjaan Soturikissat ?

Kysytty

Mikä on ikäraja kirjaan Soturikissat ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soturikissa-kirjasarjalle ei ole ilmoitettu virallista ikärajaa, mutta sen pääasiallista kohderyhmää ovat 9-12-vuotiaat. Sopiva ikä mainioihin Soturikissoihin tutustumiseen on lapsesta riippuen 8-9 vuotta.

37 ääntä

Kommentit

(Soturikissa kysymys) Tunsiko Keltahammas Myrskyklaanin jäsenien kivun?

Mä en oo samaa mieltä vaikka ite alotan tän sarjan lukemisen niin oon jo tosta ikärajasta ulos niin haluisin lukee sen mutta sanon vaan että ehkä sopiva olisi ikäraja olis seitsemän vuotta niin siitä ylös päin mutta myös että halu alottaa tää kirjasarja.
Vaikka toi ei ole virallinen niin sanon että 12 vuotta ylös päin saa lukea kirjaa ja myös aikuiset.
Mutta kysyn vielä miksi ehdotettiin ikä rajaksi 8-12 vuotta?